Algemene voorwaarden
Productzaken is geregistreerd bij de kamer van Koophandel te Den Haag
met nummer: 66578841
BTW-nummer: NL001128484B05
E-Mail Productzaken: info@productzaken.com
Vragen m.b.t. de scolioscoop : info@scolioscoop.nl
Artikel 1. | Algemeen
1.1 De Algemene Voorwaarden van Productzaken zijn van toepassing op alle aanbiedingen,
producten, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van Productzaken . Wanneer u een
artikel bestelt, gaat u akkoord met deze voorwaarden. Lees deze dus zorgvuldig door voordat
u een bestelling plaatst. Als u vragen heeft over deze voorwaarden, neem dan contact
op met PRODUCTZAKEN via info@productzaken.com
Artikel 2. | Overeenkomst en Bestelling
2.1 De overeenkomst is bindend op het moment dat u een bestelling plaatst. PRODUCTZAKEN
verwerkt de bestelling nadat de betaling is ontvangen. Tot dat moment is PRODUCTZAKEN de
enige eigenaar van de producten.
2.2 Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt uw per e-mail een bevestiging dat de betaling
is geaccepteerd en een e-mailbericht met de factuur en de details van uw bestelling.
2.3 Afbeeldingen en specificaties zijn ter indicatie. Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het retourneren (zie artikel 7), maar het kan niet een aanleiding vormen om een claim in te dienen.
Artikel 3. | Betaling en Betaalmethoden
3.1 Bij PRODUCTZAKEN kunt u kiezen uit drie beveiligde betaalmethoden: Ideal, Paypal en
Creditcard.
3.2 Als PRODUCTZAKEN per ongeluk een verkeerde prijs heeft vermeld op de website – en het
gaat duidelijk om een vergissing – hebben we het recht om dat aan te passen. Ook als u dat
artikel al heeft besteld.
3.3 Alle productprijzen op www.giveapom.com zijn inclusief btw en verzendkosten.
3.4 Creditcardgegevens zoals creditcardnummer, vervaldatum, etc., worden automatisch
overgedragen via een versleuteld en beveiligd systeem naar de betaalmeester zonder dat
PRODUCTZAKEN of anderen toegang hebben tot deze gegevens. Zelfs in het geval van eventuele
restitutie zijn volledige creditcardgegevens niet zichtbaar. Als u betaalt met Visa of
Mastercard is er extra bescherming door speciale verificatiemethoden (Verified by Visa of
Mastercard Secure Code).
Artikel 4. | Levering
4.1 PRODUCTZAKEN producten worden geleverd per post.
4.2 Als u per ongeluk een verkeerd afleveradres hebt opgegeven, de verkeerde leveringsoptie
hebt gekozen of niet thuis was toen PostNL het pakket kwam afleveren – en daarom
extra kosten van toepassing zijn – brengt PRODUCTZAKEN deze extra kosten bij u in rekening.
4.3 PRODUCTZAKEN verzendt de bestelling zo snel mogelijk na betaling van de overeenkomst.
PRODUCTZAKEN streeft er altijd naar dat u uw bestelling binnen de verwachte levertijd ontvangt.
Als dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is (een artikel is tijdelijk niet
op voorraad of de koeriersdienst staakt) laten wij dat u onmiddellijk weten.
4.4 Tot en met het moment van levering draagt PRODUCTZAKEN de verantwoordelijkheid
voor de bestelling. Na levering wordt de verantwoordelijkheid overgedragen aan u.
4.5 Houd er rekening mee dat de in artikel 5 genoemde levertijden, de verwachte levertijden
zijn. In het geval dat een product niet binnen de verwachte periode wordt geleverd,
is het niet mogelijk een claim in te dienen. PRODUCTZAKEN zal echter altijd alles in het werk
stellen om te zorgen dat uw bestelling op tijd aankomt.
Artikel 5. | Verzendkosten en levertijd
Locatie Levertijd Kosten
Nederland: 5 werkdagen, met gratis verzending
Artikel 6. | Zichttermijn
6.1 PRODUCTZAKEN streeft ernaar alle klanten blij te maken met hun aankoop. Toch raden
wij u aan de kwaliteit en het aantal producten binnen veertien werkdagen te controleren.
Als er iets niet in orde is, stuur dan een e-mailbericht naar info@productzaken.com of info@scolioscoop.nl.
Artikel 7. | Retourneren & Omruilen
7.1 We hopen natuurlijk dat u blij bent met uw aankoop. Als dat niet het geval is, heeft u
vanaf de datum waarop u uw bestelling heeft ontvangen, veertien dagen de tijd om het
product terug te sturen.
7.2 Het retourformulier moet altijd in de doos worden meegestuurd.
7.3 U kunt het pakket samen met het retourformulier terugsturen naar:
PRODUCTZAKEN
Haringkade 137
2584 ED Den Haag
7.4 De kosten en de verantwoordelijkheid van de retourzending zijn voor uw rekening.
7.5 Indien goederen gebruikt, versleten, beschadigd of incompleet zijn, hebben we het
recht de geretourneerde artikelen te weigeren.
7.6 Restitutie vindt plaats binnen 14 werkdagen na ontvangst en controle.
7.7 PRODUCTZAKEN kan de teruggaaf alleen overmaken naar de rekening waarmee de
oorspronkelijke betaling is gedaan.
Artikel 8. | Garantie
8.1 Na de zichttermijn van veertien dagen (artikel 6.1) geeft PRODUCTZAKEN twee maanden
garantie op de kwaliteit van het product. Als u niet tevreden bent met de kwaliteit van het
product, stuur dan een e-mail naar info@productzaken.com.
8.2 PRODUCTZAKEN zal u een passend alternatief voorstellen, maar PRODUCTZAKEN besluit
welke van de volgende opties wordt gekozen.
Reparatie
Vervanging
Restitutie
8.3 In het geval van restitutie, vindt terugbetaling (inclusief verzendkosten) plaats binnen
14 werkdagen na ontvangst en controle.
8.4 Als we het artikel repareren of vervangen, kan dat tot 14 werkdagen duren.
8.5 De garantie vervalt als het product gebreken heeft die zijn veroorzaakt door oneigenlijk
gebruik, of als u of anderen wijzigingen aan het product hebben aangebracht of dat hebben
geprobeerd, of als het op een manier is gebruikt waarvoor het artikel niet bedoeld is.
Artikel 9. | Copyright
9.1 Alle foto’s en afbeeldingen die worden gebruikt door PRODUCTZAKEN zijn auteursrechtelijk
beschermd. Zonder schriftelijke toestemming van PRODUCTZAKEN mogen foto’s en
afbeeldingen niet worden gereproduceerd en in het openbaar worden gebruikt.
Artikel 10. | Geschillen
10.1 Alle rechtsverhoudingen worden uitsluitend beheerst door het Nederlands recht.
10.2 Heeft u een opmerking of een tip? Stuur een e-mail naar info@productzaken.com,
dan nemen wij contact met u op.
Deze Algemene Voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt en van kracht geworden
op 5-8-2022